tisdag, augusti 09, 2005

dyra ensambestyr





Jag försöker aktivera mig när jag är ensam i Örebro. Eftersom jag fortfarande känner av förkylningen är alternativet träning ingenting som jag lagt ner energi på, ännu. Kollar runt alternativ att träna i höst, är inte så sugen på Friskis, gillar inte gymmet och tycker att passen som jag vill ha ligger fel.

I stället för träning fördriver jag tiden med att gå på stan. Det är ett dyrt sätt att fördriva tiden på. Tyckte ändå att jag hade ärenden i dag och jag fixade dem utan att handla något annat. Köpte jeans i dag, på Lindex! Trodde inte att det var stället man hittar jeans på, men sitter de bra (förutom längden då) och är bootcut. Dessutom sitter inte midjan åt så extremt, men det gör ju också att de inte sitter upp lika bra. Dessvärre tycker jag färgen är lite flammig, men okej. Det fanns snygga slitna svarta jeans, men inte i rätt modell. Svarta slitna var inne för två år sen, men jag vill verkligen ha ett par nu, hoppas hoppas att Lindex får in jeans i den färgen i min modell. Mest nöjd är jag med priset: 399:-

Köpte också ACO Time Shimmering Bodylotion Q10 och ett rouge från Face Stockholm, färg shamballa. Det är rosa-rött och jag hoppas att det ska ge en porslinston när jag lägger foundation under. Är snyggt även utan foundation. Tyvärr är det inte så glittrigt. Letade glitter-eyeline i dag igen. Min syster har och det är superfint, men jag kan inte hitta något märke. Såg på HM att Isadora börjat med det, men det var slut i silverfärg.