tisdag, augusti 02, 2005

döda djur

Svärdbäraren dog i dag, på min namnsdag...
Jag kan inte kolla in skivorna för då måste jag få förbi akvariet. Jag klarar verkligen inte av döda djur. Har sett att de andra fiskarna äter på liket. De börjar med ögon, säger Mia och jag dör av äckel och vill ännu mindre gå till akvariet. Jenny, kom hem och fixa det här nu. När Jennys hamster dog när vi bodde i Ljura så fick en kompis ställa in buren i ett rum som jag sedan vägrade gå in i och sen kom pappa och hämtade hamstern på vägen hem från jobbet. Jag vet inte vad det är med mig.

Förkylningen tog knäcken på mig. Vid 14 gick jag hem, stoppade i mig två Panodil och sov bort huvudvärken. Sedan firade jag Karindagen med kaffe och vaniljglass med hallon från hallonbusken. Synd bara att jag inte känner vad det smakar.