söndag, juli 31, 2005

ålder

Enligt syster Jenny är jag för vuxen. Saker som gör att man är för vuxen är att vara förutseende, till exempel köpa grejer på rea redan i juli som man sen ger bort i julklapp, att ta med sittunderlägg och regnkläder och myggspray när man går ut. De flesta saker som Jenny tycker är vuxengrejer är grejer som underlättar livet, saker som gör livet mer enkelt och praktiskt så jag skiter i att det är vuxet, vad är felet? Det roliga är dock att Jenny har gjort ett "det här är din verkliga ålder-test" och blivit 25,3 år (alltså två år mer än hon är). Ännu roligare är att storasyster har gjort samma test och blivit 23 år (alltså två år och tre månader yngre än hon är). Enligt testet är jag alltså yngre än Jenny "i verkligheten". Sug på den du Jempan!

Det är bra att jag är som jag är, till exempel inte röker, att jag motioner och att mina föräldrar hållt ihop så längre. Däremot borde jag enligt testet: gå ner i vikt, skaffa hund, styrketräna och köra en bil med krockkudde.

Länkar... detta problem. Storasyster dagstidningsredigeraren som är så bra på designprogram kan inte ens få till en blogg så det funkar. Lillasyster hjälp!

1 Comments:

Blogger glamflikka said...

jag blev äldre för att jag äter för lite fett, åker i en liten bil, tränar för lite samt genomgått en seperation... :(

01 augusti, 2005 00:26  

Skicka en kommentar

<< Home