torsdag, augusti 04, 2005

hm utestänger kunder



Nu har jag beställt från hm. Blev mest en massa "bra-att-ha-plagg", som tröjor i vitt och svart, strumpbyxor och den svarta kavajen ovan. Efter att ha försökt hela dagen i går så gick beställningen äntligen igenom. Jag förstår inte hur hm kan ha en sida som måste fixas och stängas ner hela tiden och när den väl "funkar" så funkar den inte utan kastar ut en. Förstår inte heller att deras sida bara är kompatibel med explorer. Hur många använder explorer som webläsare i dag? Här hemma funkar explorer skit och på jobbet ska vi inte tala om. Genom att endast vara kompatibel med explorer så utestänger hm massa kunder.

Sjuk i dag, sjuk i går. Så ynklig man känner sig när man är sjuk, särskilt när man är ensam och särskilt när man är ensam fast det finns folk omkringen. Jag är så otroligt trött på min egoistiska syrra. Jag vill inte att detta ska göra oss till ovänner, men som det verkar nu går det bara utför och jag orkar inte bry mig faktiskt. Det är båda sak att det inte händer.