måndag, juni 20, 2005

helgen

Nu är jag hemma, lagar mat samtidigt som jag skriver: curry-bacon-purjolök-äpple-sås med pasta blir det. Jag hade glömt plånboken i dag, men jag fick 50 kronor av jobbet för en engångskamera jag lagt ut för så jag kunde handla lite på vägen hem.

Så till ett sammandrag av helgen.
I lördags åkte jag ner på stan för att kolla in NoaNoa, ska nämligen dit i morgon på förrea med Hanna. Jag ville se lite vad de har och prova, men jag orkade inte prova. Kan inte heller få tag på en reseladdare till ipod:en. De är slut och jag måste ha en. När jag kom hem från stan åt jag en snabb lunch bestående av hamburgare (som alltid de senaste 14 dagarna) och sen åkte jag och M på utflykt till Rusakula (det var verkligen en besöksvärd plats) och Nora för att äta Noraglass (det var okej, men inte mer. Bosses i Linköping är bättre). När vi var i bilen kom jag på att Micke sagt att BM och Håkan skulle till London, det betyder att de inte är stugan, vilket betyder att vi kan vara där själva. Så när vi kom hem packade vi oss i väg till Hammarö. Vi hade en spontan grillfest för Jons, Dan, Martin Ström, Nina och Ninas kompis Ulrika. Det var riktigt kul. Hela söndagen slappade vi i solen och städade bilen inuti. Jag är rosa på smalbenen nu. Måste köpa mer solkräm tills vi ska på semester. Det var skönt att bara vila sig.