onsdag, juni 15, 2005

Ingenting

I dag har jag egentligen inte gjort någonting. Hela dagen har gått åt känslomässig och omvälvande sms:ande med mitt förra liv. Onsdagar brukar jag vara rätt slö i och för sig. Skulle intervjuat Mats Rosenberg i dag, men han kunde inte och tyckte han medverkat för mycket i medier på sista tiden, vi får ta det i höst. Tur att jag bokat in en gubbe i Markbacken i morgonbitti.

Livet känns väldigt ifrågasättande och omvälvande just för tillfället. Frågan är om jag ska ignorera det och att det då går över, eller om jag ska berätta det för någon eller försöka komma igenom det själv. Jag tror på att det går över. Och i och för sig finns ingen att berätta och älta med. Men ibland behövs ju ett råd.

Jag älskar att svara på frågor. Funderar på att svara på Linda Skugges personlighetsfrågor, men inte att skicka dem. Som för mig själv liksom. Det är ju bara jag som läser den här bloggen i alla fall.