måndag, juni 20, 2005

Lindas frågor

Här kommer svaren på Linda Skugges privatlivsduell. Det är så kul att läsa andras så här kommer mina, även om de bara är för mig då...

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Alla som verkar så självsäkra. Jag vill också våga säga saker så folk tror på mig. Sedan är jag också avundsjuk på alla de som vågar säga ifrån och inte ta skit, alltså är jag avundsjuk på Grynet.


Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat. Önska ingen chokladglass liksom.
1. Jag vill gifta mig och ha ett fin bröllop, gärna snart.
2. Jag vill ha en fint jobb där man jobbar med någon annan och inte slier ut sig.
3. Jag vill ha ett fint hus, djur och en bebis, utan att jag ska behöva oroa mig för pengar och tid.

Vad gjorde dina päron för största misstag?
Egentligen ingenting, möjligtvis dåliga matvanor, men kan inte minnas att vi åt dåligt när jag var mindre.

Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.
De behandlar inte mig och M som vuxna jämt. Det yttrar sig i att de tar hand om M lite för mycket och att särskilt hans pappa alltid måste ha rätt för att han är äldre och att de inte förstår att jag har ett bra jobb och sköter det med min kompetens.

Vad skäms du mest för över dig själv?
Att jag har dålig karaktär och äter onyttigt och godis fast jag borde gå ner i vikt. Att jag inte kan slappna av i hjärnan när jag är ledig.

Vad är du mest mallig över dig själv?
Min kompetens inom det jag gör. Att jag fick det här jobbet.

Vilken är ditt livs största sorg?
När min mormor dog att följderna av det.

Beskriv varför du är en stor bluff.
Folk tror att jag är framåt och vågar mycket, men egentligen är jag en lat, blyg tjej som gärna gömmer mig i ett hörn.