måndag, juni 13, 2005

Nu har jag varit i Varberga för att nysta mer i det här simskolegrejset jag håller på med. Det är visst mer komplext än vad jag trott och frågan är om jag hinner göra det bra. Det tråkiga med mitt jobb är att jag måste köra den här veckan för det finns inget annat att lägga in. Jag har inte ens något till sidan sex än, funderar på att börja min nya serie: offentlig konst i Örebro. Måste få tag i någon som kan berätta om konsten bara.

Hostar och så fortfarande, men är inte lika trött. Lena har inte lämnat texterna, så det blir nog en sen kväll. Jag som vill gå på derby. Ska ringa syster yster och höra om hon vill hänga med på fotbollen i alla fall, då måste jag väl hinna.

Kaffe, igen! Jag och kaffe. Jag är väldigt bra på att dricka kaffe och snacka skit. I vilket jobb kan man få nytta av det? Egentligen borde det väl vara det jag har, men jag har svårt att snacka med folk jag inte känner. I vilket jobb kan man ha nytta av att snacka med folk man känner och dricka kaffe? Måste ta reda på det.