måndag, juni 20, 2005

nedslående

Jag blir sur på mig själv när jag slås ner så lätt av stora tidningen ibland. Jag var på kollo förra veckan och det var inte en så stor grej, jag pratade med barnen och fotade lite. I dag möter mig ettabild och stort uppslag från kollot. Det var ingen grej! Varför? Jag var där först, men eftersom tidningen bara kommer ut en gång i veckan så kommer det inte med förrän på onsdag.
Sur på mig själv att jag slås ner av det. Jag tyckte faktiskt att tidningen skulle bli rätt bra ändå. Typiskt.
Nu ska jag snart till en fotbollsturnering som är slut när tidningen kommer ut, vad är det för grej egentligen? Viveka sa: tänk efter, vem uppskattar det mest: läsarna eller de som står för aktiviteten? Jag får fel svar på flera saker denna gång i tidningen.

John sms:ar, han kanske flyttar till Örebro i augusti. Det är dagens bästa nyhet och den kan jag inte ens ha med i tidningen.

Ska skriva en rapport om helgen efter fotbollsturneringen.