torsdag, juni 16, 2005

det som mötte mig i morse

Mats Rosenberg ville inte ta en ny tid för intervju förrrän efter sommaren. Han tyckte han varit så mycket i medierna, på kontoret retade de honom för att han var en sån "linslus". I dagens NA är det ett stort reportage, om inte om Mats Rosenberg, så om hans arbete. Det var alltså det som kom i vägen för min intervju. Jävligt irriterande att han tror att NA är bättre än min tidning. Jag är riktigt sur på honom nu.

Irriterad i går och i dag. Jag är så rastlös, tror att allt är bättre bakom hörnet. Men samtidigt som jag säger till mig själv att lugna ner mig och försöka vara nöjd som det är tänker jag att jag inte kan acceptera att det är så här. Sedan är det andra saker som får mig att tänka också. Måste nog ringa John. John är nog rätt person att snacka med.

Nu måste jag förbereda frågor till intervjun senare. Jag är trött av att cykla hit, fattar inte att influensan inte kan ge sig någon gång alternativt däcka mig så jag håller mig hemma.