onsdag, januari 04, 2006

postorder

Vårens elloskatalog dök ner i lådan i går. Efter att jag köpt kattträd från dem så får jag deras katalog och erbjudanden. Mest ger den katalogen mig skratt (pelarhyllor, leopardöverkast och punkkattungar på tröjor). Men genombläddringen denna gång gav något mer:
BILLIGA FEJKCONVERSE! Jag älskar basketskor, men de håller inte så länge. Förrförra sommaren gick mina senaste sönder och jag har letat efter fejk i ett år nu. Jag har kollat in några fejk som kostade 299:- (vad tror de?!), frågat personalen på Lindex om deras skyltning, rusat in på Coop Forum för att hitta, men överallt har det blivit: Nej, tyvärr!
Men nu finns de! 149:- får man lägga ut för ett par och jag funderar mest på vilken färg jag ska ta: grön? svart? marin? vit? Lutar åt gröna och svarta.

På min snabbläddring hittade jag även de här mockasinerna. Jag trodde inte jag gillade mockasiner, men de här röda är verkligen supersöta. I mocka för 199:-, känns som ett bra pris. Vad tycker ni?

Dessutom en bikini som hade snyggt mönster, verkade vara en bra modell, man kan köpa delar för sig och bikiniöverdelen säljs i bh-storlek. Underbart!

Dessutom lockar HM.. ojojoj... (och det är minus 10 ute....)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Anna-Karin. Apropå billiga fejk-converse så har jag hört att man kan köpa billiga på Lidl (typ 50 spänn) vet inte om ryktet stämmer dock.

04 januari, 2006 23:54  
Blogger Anna-Karin said...

Oli: ska hålla utkik, jag är rätt ofta på Lidl. Just nu är det mest allväderstövar där dock.

05 januari, 2006 08:36  

Skicka en kommentar

<< Home