torsdag, december 22, 2005

på resande fot

Håller på att greja hemma för att snart packa in mig och katterna i bilen och åka hem till mamma och pappa. Kan faktiskt inte säga om det ska bli skönt eller inte. Efter att ha varit uppe i varv så mycket blir jag lätt rastlös och mår dåligt när jag måste sitta i hålan utan något att göra. Jag har i alla fall laddat upp med tre böcker (inte för att jag kommer hinna läsa dem alla, men någon kan ju vara tråkig). I går var jag ute och tog en öl med Helena och Lotta och inte ens då kan jag fatta att "vi ses nästa år" faktiskt är sant.
Vet inte hur det blir med bloggandet, förhoppningsvis kan syster hjälpa mig att fixa till länkar och annat nu när jag ska sitta vid pc (och en webläsare som är kompatibel med blogger). Annars blir det nog bara slöande för mig.
Tillbaka igen en snabbis i Örebro nästa vecka för någon dags jobb innan jag åker till Värmland. Det ska bli skönt.
Om vi inte hörs: GOD JUL!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

God Jul till dig också! Jag kommer att sakna dig. Kram!

22 december, 2005 11:20  

Skicka en kommentar

<< Home