måndag, november 21, 2005

julklappar

Det är konstigt, men i år är jag tidigt ute. Jag har köpt eller har klart i stort sett alla klappar. Tre personer fattas dock: killkusin 17 år (fick videofilm förra året, funderar faktiskt på liknande i år), morfar, 69 år och mosters sambo som är en 35-årig man från Angola som inte kan svenska än. Någon som har några tips eller idéer?
Dessutom ska jag köpa en födelsedagspresent till en barndomskompis (vi gick 1:an till 9:an ihop). Hon fyller på julafton och jag är bjuden på middag hos hennes föräldrar den 23:e. Något bra som inte kostar mer än 150 kronor, vad kan det vara?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eller något smått och gott från The Body Shop?!

21 november, 2005 23:24  
Blogger Anna-Karin said...

Hon bor i Stockholm och vi ses inte så ofta så en "händelse" blir svårt. Men Body Shop-grejer är ju alltid kul att få. Tusen tack!

22 november, 2005 09:32  
Anonymous Anonym said...

Apropå en helt annan grej: Gud vad roligt det skulle vara om du kunde komma till V-rås på bloggfikat!

22 november, 2005 11:11  
Blogger Anna-Karin said...

Agneta: Ja, det vore jättekul, även om det bara är din och Saras blogg jag läser just nu... Kan göra det till en utflykt också, sambon kan träffa sin kompis.

22 november, 2005 11:56  

Skicka en kommentar

<< Home