lördag, september 03, 2005

ta det lugnt!

Jag har så svårt att slappna av. Otroligt stressad i går eftermiddag på jobbet. Stressad efter en dust med syster igen. Åka hem till mamma och pappa och vara hemma vid 22.30 en fredag. Måste skriva artikel i dag, måste jobba i morgon, måste jobba hela veckan. Jag kan inte släppa att jag måste jobba i morgon, kan inte slappna av utan tänker på det hela tiden. Och när ska jag hinna med att handla till katterna? Och ska vi verkligen köpa katterna (har sett att de andra kattungarna i kullen är avtingade, vad beror det på? Är det något fel på "våra" kattungar"? Dessutom har jag ont i handleden, otroligt ont när jag skriver både på datorn och för hand. Måste till vårdcentralen och kolla upp det, men när ska jag hinna det?

Varför kan jag inte bara slappna av?