måndag, augusti 29, 2005

katterna




Här är mina kissar, jag har lånat bilderna från Örebro katthems-hemsida. Vi frågade katterna vad de hette, men de sa inget. Fast jag tror att den med mest vitt heter Stoffe, han passar att heta Stoffe. Jag frågade Martin om den röda med vit nos sagt vad han hette till honom. Martin visste inte, men han tyckte att kissen sagt att han hette Fjodor. Det låter ju som en häst: Fjording och om vi kallar honom för Fjolle blir det nästa som Pålle.
Annars föreslår Martin att vi döper båda katterna efter Jennys ex (som Stoffe). Vad passar bäst på den röda med vit nos? Danne? Oskar eller kanske Peter? Tur att Jenny tar det som ett kul skämt.
Om en vecka ungefär ska de flytta hem till oss, de måste bli färdigvaccinerade först.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis! Vilka sötnosar! :)

29 augusti, 2005 12:04  
Blogger glamflikka said...

jag röstar på stoffe och danne. eller stoffe o oskar ;)

ingen röst på love.

29 augusti, 2005 19:04  

Skicka en kommentar

<< Home