torsdag, september 29, 2005

kravlista

Det finns inga skor för:
• den som inte vill ha bruna skor
• den som har tjocka anklar och inte kan ha stövlar
• den som inte vill ha spetsig tå
• den som inte vill ha höga klackar

Det vill säga det finns inga skor för mig. Så gott jag hann tittade jag i går efter skor, men det verkar vara helt omöjligt att få ett par snygga, coola, fina skor eller stövlar som jag kan ha och som inte är bruna. Problemet är nog att jag inte riktigt vet vad jag är ute efter heller. Men jakten fortsätter. Jag kan inte gå i ballerinas hela vintern.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du kollat på DinSko? Inte för att jag kollat så noga, men det verkar som där finns en hel del. Fast de kanske är smal... (då kan inte jag heller köpa där...)
Lycka till! (Hittar jag något bra när jag är ute och vallar barnvagn, så hojtar jag till.)

29 september, 2005 10:48  
Blogger Anna-Karin said...

Jag skulle gärna vilja ha något färgglatt, kanske röda skor, men det verkar inte finnas. Säg gärna till om du hittar något. Tack!

29 september, 2005 11:38  

Skicka en kommentar

<< Home