måndag, september 19, 2005

pigg

Jag kollar på skitprogram på tv, men jag står åtminstone för det. De brukar inte vara så hemskt intressanta så det går oftast att kolla på tre samtidigt och ändå hålla koll på vad som händer. Jag kollar på dem för att de får mig att slappna av. Jag tänker inte mycket, engagerar mig lite, det är inte krångligt alls. I kväll har jag parallelltittat på Idol, Från koja till slott, Sambo och Forma kroppen. Det dummaste är att jag verkligen slappnar av så efter två timmar i soffan är det läggdags och jag är pigg. Pigg trots att jag somnade vid midnatt och gick upp sex, pigg trots att jag jobbat 10 timmar i dag.

Stör mig också på Idols sändningstid. Programmet sänds mellan 20 och 21 = äldre barn kan kolla. Men sen får man inte veta vem som vann förrän vid 22.35 = även äldre barn ska sova. Stackars föräldrar.

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Jenny: haha! du och jag är så himla lika.

21 september, 2005 15:52  

Skicka en kommentar

<< Home