onsdag, juni 22, 2005

reafynden

Det är otroligt krävande att vara på rea. Hela Noa Noa-butiken var överfull av folk som drog och slet och provade kläder, men ändå tycker jag att det var en skön stämning. Folk tipsade varandra och sa uppskattande ord till varandra.
Jag var i butiken i två timmar innan jag bestämde mig för vad jag skulle ha, men jag och Hanna är lika vad det gäller reafynda, vi är bra på det. Men jag kunde inte klara 1 000 kronorsgränsen, det slutade på 1300. Här är mina reafybd:
1. En turkos skjortklänning med vita prickar
2. Ett par korallröda, tunna byxor att han under klänningar
3. Ett par korallröda och turkosrandiga strumpbyxor
4. En virkad aprikosfärgad sjal
5. En turkos kavaj i linne

Jag är nöjd.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag älskar Noa Noa!!!! Ångra för livet att jag inté köpte en turkos sammetstunika/klänning från förra kollektionen. skit - vad jag ångrar det. Den var så underbar och jag var sååå snål då.

23 juni, 2005 22:40  

Skicka en kommentar

<< Home