tisdag, juni 21, 2005

arbetsmoralen

När tidningen är klar så vill jag inte jobba. Jag vill hellre surfa efter var närmsta Marc Jacobs-butik finns. Blir så sugen sedan jag hörde Marit på sommar. Varför håller jag på att bli en sådan fjolla? Har inte bestämt mig för om det är bra eller inte än. I kväll är det NoaNoa-rean, ser sjukt mycket fram emot det. Ska jag sätta ett tak på vad jag får handla för? 1000 kronor är väl lagom. Ska fika med Hanna innan, ser fram emot. Måste fixa lite semestergrejer också, som solkräm. Egentligen borde jag åka hem och ringa hotell nu, om M skulle fixa saker skulle saker aldrig bli av, bara ett konstaterande, ska inte rota mer i det nu.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man måste få vara lite fjollig ibland! Marc Jacobs gjorde en helt underbar vårjacka som jag inte hade möjlighet att köpa denna säsong. I sthlm säljs hans accessoarer och vissa kläder hos Nathalie Schuterman. men det visste du troligen redan, om du kikat på nätet.

23 juni, 2005 16:38  
Anonymous Anonym said...

I Stockholm hittar du Marc Jacobs hos Nathalie Schuterman, precis som ran skriver. I Malmö, skor hos Isola på Hamngatan (snett emot Sparbanken Finn och Hotell Kramer), kläder hos Issue på Stora Nygatan...

01 juli, 2005 10:23  

Skicka en kommentar

<< Home