torsdag, juni 23, 2005

konstiga jordgubbar

Det är sent, borde egentligen sova. När jag kom hem i dag åt jag jordgubbar jag köpt billigt. Det tog bara några minuter sedan jag börjat äta så fick jag kramp i magen och mådde jätteilla, trodde jag skulle spy direkt. Jag gick och la mig och sov från och till i två timmar, inte så trött nu alltså. Efter två timmar gav det sig och jag åt middag.

Blev så himla irriterad också. M ringde upp sina kompisar för att höra vad vi skulle ha med oss till Småland och de svarade mat. Som han och jag fattade skulle vi ha med all vår egen mat, det skulle ju bli så otroligt mycket mat och kylbagar. Efter diverse gräl så fick jag honom att ringa upp kompisarna igen och fråga om maten och då berättade de att vi ska ha med det vi ska grilla, resten köper de där nere och så delar vi. Varför var det ett så stort problem att ringa och fråga det?

Efter det åkte vi till systemet som hade öppet ända till 20 dagen till ära. Konstigt... I morgon ska jag njuta av min Östgöta sädes, heja Östergötland!

GLAD MIDSOMMAR!