måndag, april 10, 2006

helgpyssel

Mamma, pappa och Mia har varit hos mig lördag och söndag. Vi hann med en hel del, som smörgåstårta, alfapet (jag vann!), Ikea och blomstermarknad. Köpte nya köksgardiner på Ikea. Tycker den är helt okej, även om det inte riktigt är min stil. Med ett fönster som är över 2,5 meter brett så blir det vissa krav på gardinen. Om man inte vill mönsterpassa så får man köpa något som ser snyggt ut även på bredden. Det här är en vepa som jag satt på bredden i stället.

Ny gardin. Fin utsikt va? Jag hoppas att det snart blir varmare så häcken växer upp och blir tät, då blir insynen till oss minimal.

Planterade också om alla krukväxter hemma (det är såååå tråkigt) och fixade nya ytterkrukor. Ett litet påskris fixade jag också (som katterna haft ut tre gånger hittills) och så fick jag den här fina gruppen av grannarna från hemma. Påskfint hos mig nu.

Påskfint

Dessutom hann jag med att köpa de här. Är nöjd nu och köpet känns genomtänkt.

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Tack :)
Haha, det har aldrig varit min mening. Utan dig hade jag ju aldrig kommit igång och varit så här duktig. Det är jag som ska tacka.

10 april, 2006 14:17  

Skicka en kommentar

<< Home