fredag, mars 31, 2006

skor


Shoppade lite i går. Först på HM: en fin vit kofta (bild kommer senare med dagens outfit), spännnen, strumpor. Sen på en ram på IKEA. Gick sedan in på Skopunkten och hittade verkligen superfina skor. Men jag köpte dem inte.
Anledningen till att jag inte köpte dem var att det är "köp tre skor och betala för två" och jag hittade bara två par jag ville ha. Fick beslutsångest, kände mig tvingad att ta ett par till skor men visste inte vilka, så jag gick till Willys och handlade för att fundera och sen var det stängt på Skopunkten. Men jag måste nog åka ut och köpa de här skorna. Visst är de fina?

3 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

249:- men inte skinn.. skulle hellre betala 500:- och det var skinn fakiskt, men de var så fina att jag vill ge det en chans.

31 mars, 2006 15:36  
Anonymous Anonym said...

Superfina! :) Är det samma som finns i guld också?!

31 mars, 2006 16:53  
Blogger Anna-Karin said...

Japp, eller mer bronsaktigt faktiskt. Jättefina i den färgen också.

31 mars, 2006 20:06  

Skicka en kommentar

<< Home