fredag, april 07, 2006

fredagsmys

Efter jobbet i dag ska jag på ost- och vinmässa. Just nu laddar jag upp med Monster (födelsedagspresent från M) och fredagskänslan är total. Tyvärr lyckades jag pricka in en intervju vid 15.30, så det är bråttom, bråttom på den intervjun för att hinna till slottet och allt vin (och ost såklart!)
Har klätt mig fint inför vinmässan också i helsvart (hemlighetsfullt). Har ny svart klänning från Zara, svarta strumpbyxor och svarta skor (svart kappa, svarta vantar och svarta solglasögon...). Hann inte med att ta någon bild i dag och bloggar lite som på nålar nu (måste ju sysselsätta praktikanten också)

Trevlig helg!

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Det var jättekul och mysigt, men ändå när Martin frågade om det var värt priset så kan jag inte säga att det var det (det var dyrt att gå in). Jag försökte att prova dyra viner (upp mot 300:-) och jag kan inte säga att jag provade något som var så bra att jag skulle köpa det. Så inga tips, tyvärr...

10 april, 2006 09:06  

Skicka en kommentar

<< Home