fredag, mars 31, 2006

31 mars

Jag har aldrig anammat det där med Fin-fredag, men eftersom det varit så varmt och skönt i några dagar tänkte jag i går att jag skulle passa på nu när det var vårtema. Hade bestämt en nypremiär av den fina turkosa skjortklänningen från Noanoa. Men när det snöade i morse blev jag helt nollställd och irriterad. Det blev skjortklänningen i alla fall, men med linne och jeans under och kofta över. Jag tycker själv att jag ser lite påklädd ut, som någon som fryser och tagit första bästa kläder, men jag hade bråttom så det får gå. Mina gråa stövletter hade passat fint till, men eftersom jag skulle till en ishall och fota i morse kändes det inte så praktiskt så det blev premiär för mina fejkconverse från Ellos. Så himla mycket finfredag blev det i alla fall inte...












Linne HM (syns inte)
Turkos klänning med vita prickar Noanoa
Kofta HM (ny!)
Jeans
Basketskor Ellos