måndag, april 03, 2006

ny färg!

Jeans, blus HM, kofta HM, sneakers från Gola (syns inte)

Ny vecka, ny hårfärg! Trist tvättid och en tanke om att nu får det verkligen vara dags, hur fel kan det bli (försökte glömma senaste frisyrhändelsen)? I fredags tonade jag håret och det blev inte som jag tänkt men jag är NÖJD! Känns så skönt att känna sig fin i håret. Jag tycker det är stor förändring, men varken mamma, syster eller jobbkompisar har märkt något (eller sagt något).

Har också kommit på lite mer till önskelistan:
1. Six feet under på dvd – alla säsonger (eller någon till att börja med)
2. The Concrets skiva eller deras förra skiva

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har inte så mycket att jämföra med, men färgen var jättefin! Skönt att höra att du är nöjd :-).

Koftan ser mysig ut och du hade en jättefin klänning på dig i fredags! Hoppas du hade en bra helg.

03 april, 2006 15:42  
Blogger Anna-Karin said...

Aha! Förut mörkblond-brunt, nu rödbrunt!

Tack! Klänningen är jättefin, men det såg påpälsat ut på bilden tycker jag. Snart vår iaf och då ska jag ha den med tunna byxor eller utan byxor!

03 april, 2006 16:59  
Anonymous Anonym said...

Wow! Vad fint! Den färgen har jag varit lätt beroende av och haft i många, många år. Uppblandat med rött och rött och brunt och... Nu är jag blond. Nästan som på riktigt. :)

03 april, 2006 19:05  
Blogger Anna-Karin said...

Jag har längtat efter rött länge, hade det i flera år under gymnasiet. Men det är svårt att hitta en färg som inte är röd-åt-det-lila-hållet. Jag vill ha en mer naturlig varm röd-brun-ton. Tycker att jag hittat den.
Blont skulle jag också vilja ha, men frågan är hur mycket det skulle kosta på för håret.

04 april, 2006 09:08  
Blogger Anna-Karin said...

tack

04 april, 2006 15:36  

Skicka en kommentar

<< Home