torsdag, februari 16, 2006

världens bästa vikarie

Förutom att jag i dag har jobbat väldigt sakta eftersom jag har huvuvärk, så har jag varit på stan och kollat på en supersöt blus på NoaNoa (nej, jag höll mig) och köpt handdukar på rea på Hemtex, men jag har också tagit tag i ett av mina problem: att hitta en vikarie till mig själv när jag är i Riga. Så i slutet av mars kommer min kompis Agneta hit för att jobba med mig. Blir lite långt för henne att åka hit för bara två dagar, men jag tror det är det bästa alternativet och hon säger att hon vill också.
Agneta är en superbra journalist som jag skulle anställa direkt om jag kunde. Det tycker jag någon tidning i Stockholmsområdet borde fatta nu.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad skönt att det löste sig. Och att du tryggt kan åka iväg!

16 februari, 2006 20:25  

Skicka en kommentar

<< Home