onsdag, februari 15, 2006

Nej....

... jag fick inte jobbet.

De valde att flytta om på kontoret och tjänsten gick till en kille som redan fanns där. Och då passade jag inte längre. Eller som hon sa "de två kompleterade varandra mycket bra, det var inget fel på dig eller din ansökan. Mycket bra!"
Men jag hör inte det där.

Nu måste jag ta nya tag igen. Usch. Nederlag. Vet inte om jag orkar länge till här. Nu ska jag träffa tjejer som lär barn att hoppa hopprep - hur kul på en skala är det egentligen?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

:( Näe? Vad typiskt! Men du måste ändå lyssna på det hon sa: Din ansökan var bra, DU var bra! Ta åt dig av det och jobba utifrån det. Om du nu känner att du måste skaffa ett nytt jobb så ta med den känslan och sök sök sök. Du har ju åtminstone hittat motivationen till det. Det är inte ett slut utan en början.

15 februari, 2006 09:48  
Anonymous Anonym said...

Been there done that. Någon dag kommer det att gå...fast jag vet exakt hur det känns.

15 februari, 2006 11:51  
Anonymous Anonym said...

Börjar med en stor KRAM! Trist att du inte fick jobbet, men du, det finns andra jobb. Som Agneta skrev, ta till dig vad de sa och kämpa på. Du är bra! Och det finns ett bra jobb för dig därute!

15 februari, 2006 15:05  
Blogger Anna-Karin said...

Tack för alla fina ord. Det känns så jobbigt med nej, särskilt som jag skriver en till två ansökningar i månaden och nästan aldrig kommer på intervju. Nu ser jag inget slut på det här. Måste kanske komma på nya strategier med vad jag vill göra i mitt liv.

15 februari, 2006 16:02  

Skicka en kommentar

<< Home