måndag, januari 30, 2006

fem bra saker

När jag har varit borta har Agneta bett mig svara på två saker, vilket jag tycker är roligt. Här kommer den första.

Du skall göra upp en lista på dina fem bästa egenskaper och sedan utmana minst fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Jag är omtänksam och snäll.

2. Man kan lita på mig när det verkligen gäller.

3. Jag är driftig och får till slut saker gjorda.

4. Jag har blivit mer och mer prestigelös och kan glädjas åt att en sak blir bra i stället för att gräma mig för att det inte var jag som kom på grejen.

5. Jag har koll; jag har bra minne, lokalsinne och jag vill ha koll.

Om någon vill svara så gör gärna det, jag vill gärna läsa.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh! Du verkar var en toppentjej! Vill du vara min kompis? ;-)

30 januari, 2006 21:59  
Blogger Anna-Karin said...

Haha, tänk på att det bara är de BRA sakerna... :)

31 januari, 2006 08:44  

Skicka en kommentar

<< Home