måndag, januari 23, 2006

motivation, engagemang eller va fan?

Ett tag har jag känt det (igen). Jag har noll motivation till jobbet, inget engagemang, ingenting. Jag orkar knappt bry mig. Varje vecka säger jag till mig själv att nu ska jag ta tag i det, men trots att jag tänker att det kan bli bra så orkar jag inte. Varför?
Jag har massor att göra, jag vet att jag måste få ihop det annars mår jag dåligt och måste jobba mer och komma på nödlösningar. Trots det orkar jag inte, jag känner mig omotiverad. Helst av allt vill jag bara gömma mig under ett täcke. Inte ens när jag har idéerna orkar jag ta tag i det. Vad är det för fel på mig?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag känner som du vet precis likadant. Det är så himla svårt att ta tag i saker. Det hjälps inte att de måste göras eller att jag har massor att göra. I mitt fall börjar jag misstänka att det handlar om att jag sitter framför datorn hela dagen. Jag behöver mer och annat! Mer folk och mer motivation. Vi kanske måste fixa ihop en motivationsdag? :)

23 januari, 2006 14:38  

Skicka en kommentar

<< Home