söndag, januari 29, 2006

stockholm nästa

Nu är jag färdigpackad och klar, ska snart ta cykeln till stationen för att åka till Stockholm. I dag ska jag träffa kompisar och sedan sova hos K (som bor så centralt i Stockholm och som har lägenhet jag kan stanna i även när hon går till jobbet, vilken superkompis hon är!). I morgon kl. 11 är intervjun, tänk på mig då så att det går bra! (och det blir svart kjol, svarta strumpbyxor, svarta stövlar och röd tröja)
Efter intervjun i morgon ska jag ta ett varv på stan, kanske kommer jag äntligen till Panduro(?), innan jag åker hem och berättar hur allt gick. Ses!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller tummarna jättehårt för dig. Och du, du kommer ju att vara outstanding snygg! ;)
(Något speciellt som står på Panduro-handlelistan?)

29 januari, 2006 11:11  
Anonymous Anonym said...

Jag vet att du inte kan läsa det här innan du åker, men det kommer att gå jättebra! Jag håller tummarna för dig och kommer att tänka på dig kl 11. Lycka-till-kram

29 januari, 2006 11:41  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: jag vill ha stora röda kulor (pärlor) i plast eller glas, men det hade de inte... irriterande.

Tack för allt stöd :) Det värmer.

30 januari, 2006 18:39  

Skicka en kommentar

<< Home