måndag, januari 23, 2006

lite förändring



Denna helg har jag inte gjort någonting nästan, förutom att jag handlat för över 2000 kronor. Först WIllys på lördagen och så var jag 800 kronor fattigare, sen Ikea på söndagen och jag var 1300 kronor fattigare. Däremot är jag bland annat två kilo fullkornspasta, 60 kilo kattsand, två kilo kyckling, två teklämmor, sex plastburkar och sex stolar rikare. 5/6 av det sista kan ses ovan. Nu har vi fixat klart köksbord och stolar och även om det inte blev som jag från början ville (fina ekmöbler) så blev det en bra budgetvariant i vårt lilla kök. Köpte dessutom två klappstolar att ta fram när det kommer gäster, den ena av dem har jag ställt lite spontant på bordssidan. Dessutom köpte jag stolsdynor i ful beige färg, men nu ska här sys överdrag. Ja, alltså när jag gjort fredsbilaga, ordnat en jubileumsfest, varit på intervju och hunnit träna. Men, men, det ska hinnas med.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj, verkar som du haft fullt upp. Blev helt kär i den där röda klappstolen! Wow!

23 januari, 2006 17:27  
Blogger Anna-Karin said...

Visst är den fin! Jag gillar färg så det ska bli skönt att sy nya dynor så jag får in lite färg. Kul med fina och funktionella saker också, även om stolen bara åker fram ibland, och bra pris också: 69:-

24 januari, 2006 08:32  

Skicka en kommentar

<< Home