tisdag, januari 24, 2006

nu fick hon mig

Fick uppdrag av Agneta att göra den här och jag gillar ju frågor och svar så jag är inte sen att svara.

Four jobs you have had in your life:
Frukt och grönt- och frysansvarig på Konsum Änggatan
Chaufför på Posten
Redigerare på Värmlands Folkblad
Redaktör

Four movies you could watch over and over:
Amelie från Montmartre
Karl Bertil Jonssons jul
Några musikaler
Dogville

Four places you have lived:
Söder, Norrköping
Rue de Poitiers, Nice
Nacksta, Sundsvall
Gruvlyckan, Karlstad

Four TV shows you love to watch:
Desperate Housevives
Six feet under
Leilas mat
Tredje klotet från solen

Four places you have been on vacation:
Tallinn-Pärnu-Riga
Prag
Turin-Milano-Rom
Jylland, Danmark

Four websites you visit daily:
Hemnet
Gmail
Sveriges Radio
Platsbanken

Four of your favorite foods:
Thaimat
Risotto
Raggmunk och fläsk
Grillat

Four places you would rather be right now:
Jag är hemma så jag är rätt nöjd, men jag skulle också kunna tänka mig:
Hos mamma och pappa
Stugan, på sommaren
På en fin restaurang i något annat land

Four bloggers you are tagging:
syster
Nino
Jonna
Jenny