tisdag, oktober 04, 2005

botten är nådd?

När jag i förmiddags kom på att jag hade 5 tycker till kvar att göra i dag fick jag så ont i magen att jag beslutade att inte ta med det. Jag redigerade helt enkelt bort det. Tidningen i sig är bland det sämsta någonsin. Om det inte vore för porträttet och den snygga ettabilden skulle jag gå och dra ett täcke över mig och vakna någon gång nästa sommar. Ingen 5 tycker till, en rätt dålig artikel om ett nytt dagis, en sida med stora höstbilder och ett recept på soppa, några artiklar från Blomsterfrämjandet och tusentals annonser. Till råga på allt ska Örebro Volleys tjejer dela ut tidningen på stan i morgon som en kampanj för oss. SUPER!

Helst av allt vill jag gå hem och sätta mig på uteplatsen och dricka kaffe, men då kommer jag i samma gamla onda cirkel och får det jobbigt nästa vecka igen. Jag är verkligen trött på det här nu.