tisdag, september 06, 2005

se sig själv i nacken

En av de dåliga sakerna med att jobba på en tidning med liten (eh, noll?) budget för det redaktionella, men att ha stora (eh hyfsat i alla fall) ambitioner, är att det krävs rätt mycket kreativitet för att fixa bilder, så kallade genrebilder. Förra veckan borstade jag tänderna i tidningen (utan ögon så såg inte ens min mamma att det var jag), min syrra har plockat äpplen i tidningen och min mamma har stekt korv i tidningen. Denna vecka skriver jag om att man snart kan låna musik via datorn från biblioteket. Fotade mig själv med hörlur i örat sittandes framför datorn. När jag nu gör bilderna slår det mig att: herregud vilken fin hårfärg jag har! (här skulle det egentligen illustreras med just den bilden, men eftersom blogger inte är kompatibel med någon av de webläsare jag har på jobbet så kan jag inte se vad som blir fel när jag vill ladda upp bilden. Jag förstår liksom inte japanska, det enda jag förstår är att det är fel när tecknen är rödmarkerade)

Ska hämta kissarna i dag, efter träning. Najs!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad spännande att kissarna kommer hem idag! Mysigt! :) *lite avis är jag allt*
Och hårfärgen... Blir det ny månne?

06 september, 2005 10:41  
Blogger Anna-Karin said...

Hårfärg, det blir nog inte en ny förrän i november (nästa gång jag ska till frisören). Har funderat på att slänga i nått rött själv så länge, men bilden i dag gav mig tanken att jag nog trots allt är rätt snygg i håret. Ska se om jag kan lägga upp den senare.

06 september, 2005 12:50  

Skicka en kommentar

<< Home