onsdag, augusti 17, 2005

bättre i dag



Det är bättre i dag, men jag funderar fortfarande på om jag seriöst ska försöka byta jobb. Vilka möjligheter finns?
Träffade Lotta i går och det gjorde nog gott att känna att mina vänner är tillbaka och att det kommer att bli en bra höst.

Kolla in de superfina katterna ovan. Bilden är från Blocket och syskonen är till salu för 200 kronor (ej vaccinerade då). Jag är så sugen på att åka och träffa dem, de är underbart gulliga och jag älskar djur. Men samtidigt tänker jag för mycket. Om jag inte tänkte så mycket skulle jag ha ungefär fem katter, tre hundar, fyra getter, två minigrisar, några höns och några råttor. Jag skulle förmodligen inte få någon hejd på hur många djur som jag måste ta hand om. Den lilla katten var på tomten i dag igen. Så nyfiken och så söt, men rädd. Undrar varför han kommer till oss? Jenny ringde sen och sa att när hon skulle hämta sin mobilladdare i mitt rum så låg katten i min säng. Han/hon hade gått in när hon inte såg och lagt sig för att sova i min säng. Varför lilla kissen?