torsdag, juni 09, 2005

i okej kondition

Kanske ligger jag inte så bra till, men jag har verkligen jobbat i dag. Det irriterar mig när jag inte hinner så mycket trots att jag jobbar. Skriver just nu en artikel om de två nya säljarna på jobbet, det känns så där faktiskt. Egentligen är det ju ren reklam, men det gör mig lite lugnare inför min semesterdag i morgon.
Såg en annons i tidningen i dag, en ny Bik Bok öppnade här i stan och mellan 10 och 11 var det 50 procent på valfri vara. Jag gick dit och stod säkert 20 minuter i kö för att köpa ett par Fornarina-jeans till min lillasyster. När jag kom fram till kassan sa de att det inte var rabatt på dem! Så irriterande. Så jag gick därifrån, svettig och sur.
Det slog inte ner mig så extremt mycket, för innan jag gick dit så såg jag att skattepengarna satts in på mitt konto. Mina avdrag gick igenom! 6100 kronor, bara så där! YES! Jag är rik. Nu har jag inte längre dåligt samvete för NoaNoa-klänningen jag köpte i går. Nu måste jag bara hitta ett tillfälle att använda den. Den är som en dröm!