onsdag, mars 29, 2006

Riga

Riga gjorde gott för mig. Jag förälskade mig i staden i somras och jag älskar den än mer nu. Jag funderar redan på hur när jag ska åka dit igen alternativt flytta dit. Jag vill lära mig mer om Lettland och jag vill lära mig lettiska. Kanske är detta bara en yrsel av förälskelse, men jag lever på det nu.
Jag har jobbat på att slappna av, men det är inte så lätt alltid. Att jag försöker måste i alla fall vara ett steg framåt. Jag har försökt att sova, att inte stressa, äta när jag är hungrig, inte äta onödiga saker utan det jag vill ha. Och inte tänka på resan hem. Det gick ganska bra.
Nu är jag hemma. Lite ont i magen hela dagen, men inget farligt. M jobbar kväll, det känns ensamt när vi varit så nära varandra hela semestern.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Välkommen hem! Vad ledsen jag blir av att höra om hur dåligt du mådde innan du skulle resa. Rara du, du måste ta hand om dig! Som du skriver, något måste göras. Kanske är det ändå dags att på riktigt göra något annat. Något där du kan få må bra alltid.
Samtidigt blir jag glad över att ni haft det så fantastiskt bra på semestern! Att du varit lycklig och glad!
Kram!

29 mars, 2006 19:04  
Blogger Anna-Karin said...

tack :)

30 mars, 2006 16:29  

Skicka en kommentar

<< Home