tisdag, mars 21, 2006

21 mars

Batteriet dog i morse så efter två bilder fick jag cykla till jobbet och ladda batterierna. Här kommer dagens out fit i alla fall. Halva huvudet finns med också så man ser örhängena, men även närbild på dem. Jag gillade inte mina Cheap Monday förut, men nu tycker jag de är sköna och passar rätt bra. Kanske ska slå till på ett par till?












Skjorta Wear it
Kofta Zara
Jeans Cheap Monday
Bälte Kupan Second hand









Örhängen HM (måste vara rekord, en klädsel där bara örhängena är från HM)



Börjar bli mer och mer van vid håret nu också. Jag gillar det inte, men jag kan leva med det. Om jag sätter upp det och får bort mycket av det korta håret framtill så får jag även bort "fluffet". Så i väntan på att det blir längre och tyngre så får det bli snoddar och nålar för min del.