fredag, februari 10, 2006

på begäran

Agneta har efterfrågat outfit-bilder och eftersom jag just nu är i någon "sluta vara så bekväm Anna-Karin, försök åtminstone sätta ihop alla kläder du äger till något snyggt"-period så kan jag också visa lite av vad jag lyckas få ihop.
En gång när jag och syster pratade stilar så kom vi fram till att jag har en blandning av bohemisk-romantisk-stil och rockig-sextiotalsaktig-stil men bekvämt. Vet inte om det beror på att jag är splittrad eller nåt. I dag har jag i alla fall en outfit som sträcker sig mest år rockig-sextiotalsstil, utan att för den skull placera mig i ett fack. Håll till godo:


Tröja H&M (köpt för kanske 2 1/2 år sedan)
Mörkgrå jeans lågprismärke
Örhängen H&M (också 2 1/2 år sen)
Halsband H&M
Bälte loppisfynd för 1 kr

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice! Randigt är snyggt, speciellt i svart och vitt. Jag blev kär i dina örhängen!

Förresten, tack för att jag fick som jag ville ;-)

10 februari, 2006 09:44  
Blogger Anna-Karin said...

Tack!

Hehe, vad gör man inte för sina besökare... haha

10 februari, 2006 11:04  

Skicka en kommentar

<< Home