torsdag, februari 09, 2006

jubileumstänk

(Nästan) hela min tid går åt till att tänka och jobba med det stundande jubileumet på lördag. Orkestern fyller 9 år och vi har en sittning med rep, tre-rätters, tal, uppträdanden, tävlingar, dans och karaoke. Eftersom jag är en av fyra i festkommitén är det mycket att göra och jag vill så gärna berätta om alla roliga skämt, maten, dukningen, min klädsel. Men med rädsla för att det kan finnas en eller annan orkestermedlem som läser här vågar jag inte riskera att hemligheter sipprar ut. Jag får vänta tills på söndag, då kommer redogörelser och festoutfit.

Tills dess kanske jag är lite blogglåg, tänker inte på så mycket annat än festen just nu.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det låter som om det kommer att bli en mycket rolig fest! Vilken typ av orkester är du med i, och viktigast av allt, vad spelar du?

Förresten har du hört något om jobbet?

Kram!

09 februari, 2006 14:04  
Blogger Anna-Karin said...

Jag är faktiskt fortfarande med i studentorkestern. Vi är en blåsorkester och jag spelar tvärflöjt.

Jobbet har inte hört av sig och jag är så nervös, kommer på massa sjuka grejer hela tiden, försöker säga åt mig att ta det lugnt... men men...

KRAM

09 februari, 2006 15:59  

Skicka en kommentar

<< Home