tisdag, februari 21, 2006

fel kläder till fel tillfälle

I morse strök jag (observera, stryka gör jag väldigt sällan) en skjorta och när jag var klar och fick på mig den och min svarta väst upptäckte jag att jag såg ut som om jag jobbade på en bank, eller skulle på en anställningsintervju på fina firman. Eftersom jag har världens sämsta hårdag och fortfarande är jättesjuk med rinniga ögon och tungt huvud så kändes det inte riktigt rätt. Vilken bortkastad tid! Skjortan kan jag ju använda en annan dag, men att stryka då, när jag kunde jobbat (eller sovit...). Det blev randig tröja och väst i stället och till och med det känns för uppklätt när jag sitter här på jobbet och har glömt nässprejet hemma. En passande klädsel skulle vara mjukisbyxor och stor skön tröja (plus soffa, glass och film).

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Krya på dig!

21 februari, 2006 10:14  

Skicka en kommentar

<< Home