måndag, februari 20, 2006

host snörvel prosit

I helgen var det min tur att tvingas knapra värktabletter, använda nässpray, nysa stup i kvarten och ha problem med ljus i de rinniga ögonen. Jag blev världens trevligaste sällskap åt familjen som kom på besök. Det blev inte mycket gjort, vi vilade oss och kollade Melodifestival och åt libanesiskt (så länge sen och såååå gott). Men det är väl det man har familjen till? Att kunna umgås utan en massa krav, bara sitta och göra ingenting och ändå tycka det är kul.
När de åkt i går halvsov/sov/kollade jag på dvd till läggdags. I dag har jag tryckt i mig värktabletter och tagit bussen till jobbet. Prosit!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, typiskt att bli förkyld :(. Krya på dig gumman!

20 februari, 2006 11:47  

Skicka en kommentar

<< Home