onsdag, januari 18, 2006

intervju

Så helt plötsligt när jag sitter där på jobbet och fryser och känner mig allmänt nere så ringer det. Jag ska på intervju, arbetsintervju! Jag är så glad, men nervös. Intervjun är om knappt två veckor i Stockholm, på en måndag mitt på dagen. Deadline för mig är på tisdagar så en av de dagar då jag egentligen jobbar mest måste jag alltså åka till Stockholm och helst utan att berätta för de andra varför jag inte kommer till jobbet. Dessutom ska jag ha gjort en uppgift, jag ska skissa fram en temabilaga på åttasidor om fred. Känner mig helt dum: vad ska jag ha för idéer om det? Hur många artiklar?

Men bäst av allt, jag ska på intervju! Det betyder att jag är en av några få som de kan tänka sig!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj! Svårt. Men grattis! Eller vad man nu ska säga. Det kommer att gå bra bara du är dig själv, men det vet du ju redan. Jag ska hålla tummarna. Kram

18 januari, 2006 18:42  
Anonymous Anonym said...

Fantastiskt! Härligt! Håller tummarna massor! Kram.

18 januari, 2006 19:41  
Blogger Anna-Karin said...

Tack! Jag tror att intervjun kan gå bra, jag kan inte vara bättre än jag är och det är ju inte säkert att det är mig de vill ha eller att det är dem jag vill ha. I alla fall, det är uppgiften som är det jobbiga. ÅTTA SIDOR!

19 januari, 2006 08:48  

Skicka en kommentar

<< Home