fredag, oktober 28, 2005

jaha..?

Nej, jag har inte dött, inspirationen har bara försvunnit ut ur örat. Kanske har det något att göra med att det är en av de allra första "riktiga" höstveckorna. Kanske har det att göra med att jag är så oerhört trött denna vecka. Kanske har det att göra med att jag skapat maskeraddräkt eller hjälpt syster när jag haft en ledig stund.

Har förresten blivit väldigt musikintresserad på sista tiden. För första gången på säkert 10 år så vet jag massor av skivor som jag vill ha, och dessutom funderar på att köpa. Här är en liten lista på skivor jag kan tänka mig:

1. Tomas Andersson Wij – Tomas Andersson Wij
2. Christian Kjellvander – Faya
3. Hello Sunshine – Introducing Hello Sunshine
4. Norah Jones – Come along with me
5. Depeche Mode – Flying the angel
6. Laakso –My goods
7. Suburban kids with biblical names – #3

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller med nino. Jag kommer fortsätta läsa din blogg no matter what.

28 oktober, 2005 22:43  
Blogger Anna-Karin said...

Tack :)

28 oktober, 2005 23:09  
Anonymous Anonym said...

Kjellvander är så bra! Han ska spela live här snart... Kan bara hoppas (i min vildaste fantasi) att någon tycker det är en bra födelsedagspresent till mig: matbiljett till konserten!

29 oktober, 2005 11:41  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: Måste tipsa dig om förbandet på Tomas Andersson Wij-konserten. Det var ett norskt band som sjöng countryaktigt och sångaren hade jättebra röst. Dessutom är ju vispar på trummor fantastiskt. Jim Stärk heter de, kolla in www.jimstark.no
Hoppas du får gå på Kjellvander, vill också med!

01 november, 2005 15:08  

Skicka en kommentar

<< Home