tisdag, oktober 18, 2005

beskriv med tre ord…

Ditt liv:
bra, upp och ner, sprängfullt

Din klädstil:
bohemiskt, bekvämt, popigt

Dina favoritfärger:
rött, grönt, svart

Ditt jobb/sysselsättning:
ensamt, fritt, kravfyllt

Dina fritidsintressen:
kreativt, energikrävande, självförtroendehöjande

Din musikstil:
svenskt, popigt, blås

Din familj:
viktig, öppen, rolig

Ditt hem:
stökigt, Svensson, mysigt

Dina favoritsmaker:
sött, italienskt, fräscht

Ditt utseende:
kort, ljus, bredaxlad

Dig själv om tio år:
mamma, fru, lycklig

Jag skickar vidare till alla som läser, svara själv och lägg en länk som kommentar. Hitta gärna på egna kategorier så lovar jag att svara på dem.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är du bredaxlad? Det var nytt :o)

Bra att ditt liv är bra ialla fall.

Varför tjatar alla om Carlos på din blogg, har du skrivit om honom i tidningen?

Love & Peace

19 oktober, 2005 10:13  
Blogger Anna-Karin said...

Setareh: Nej, men han kommer hit och föreläser i kväll och jag berättade det för Nino.

19 oktober, 2005 10:57  
Anonymous Anonym said...

Nu har jag lagt in 3 x listan i min blogg.

19 oktober, 2005 12:40  

Skicka en kommentar

<< Home