torsdag, oktober 13, 2005

torsdag kväll

Försöker snabbgöra bilder från två reportage i dag. I morgon och på lördag är det konferens och jag som sett fram emot det tycker mest det ska bli jobbigt. Jag får sota för det i dag och i går och på måndag när jag måste fixa allt som ska göras för att tidningen ska bli av. Har försökt hitta saker till min vikarie att göra. Och trots att hon skriver bra och kan fota halvdant så blir det ändå jag som måste göra bilderna, redigera och hitta på och ta genrebilder. Trots att hon nog jobbar en hel dag så blir det en massa jobb för mig. Hon är min vikarie, men egentligen är hon "bara" reportervikarie", jag får fortfarande stå för research, nyhetsvärdering, bildbehandling och redigering. När man gör det åt någon annan märker jag vilken tid det egentligen tar.

Usch, nu fixa bilder så jag hinner till träningen vid halv. Hoppas jag klarar av att inte gråta i dag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hoppas det gick bra...

15 oktober, 2005 19:25  

Skicka en kommentar

<< Home