måndag, oktober 10, 2005

vila?

Nino säger att jag måste vila. Hon säger det innan hon ens vet att jag inte kunde somna i går kväll för att jag ville inte att det skulle bli måndag. Att jag inte kunde sova för att jag mådde illa och inte kunde andas. Att jag vaknade så fort jag somnat. Att jag till slut somnade och sov till 4.30 och sedan vaknade och inte kunde somna om. Att jag måste göra saker, men inte kommer mig för. Att jag sitter här och krystar ur mig ord. Vad gör man när man är oförmögen att ta tag i saker? Jag har hela dagen på mig att fixa två artiklar till. Inte förrän 18.30 ska jag göra en intervju. Jag måste fixa det tills dess. Hur?
Tack Nino för att du tänker på mig :)

Sjukt också att det faktum att 20-årige killkusinen vill umgås med mig, att han åker långt för att kunna vara med mig, ger mig mer kval än lycka. I stället för att vara glad för att han är så underbar och tycker om mig så mycket att han vill komma, oroar jag mig för att han ska tycka att jag är för vuxen, för tråkig, för trött, för töntig med dålig musiksmak. Varför?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du oroar dig för mycket...det gör nog många av oss. Men du är rolig, snäll och speciell. Jacob sa att du har utstrålning och hur många gånger har han träffar dig?

Tycker du ska starta att tvinga dig själv att tycka bra om dig...till slut lär du tro på det.

Love & Peace

11 oktober, 2005 17:18  
Blogger Anna-Karin said...

tack :) jag ska försöka, men det är mycket just nu och det går ut över andra och då blir jag ledsen för det också.

12 oktober, 2005 10:05  

Skicka en kommentar

<< Home