torsdag, september 08, 2005

här blir inga barn gjorda

Har druckit rejält med kaffe i dag, även fast det inte finns mjölk. Jag är så himla trött, jag kommer aldrig någonsin klara av att ha barn som väcker mig, jag kommer dö av trötthet. Förresten angående mjölk, när det finns mjölk här på jobbet så är det oftast minimjölk. Det är ett led i äta lite fett-hysterin som finns här sedan chefen fick fel på hjärtat och behövde börja äta rätt (är minimjökl rätt?). Minimjölk är verkligen så äckligt. Det är som att hälla lite vitt vatten i kaffet, då är det nästan bättre utan.

Spelade i dag på lunchen, Örebrodagen (herregud vad små och jobbiga studenterna är, har jag varit sån?). En rolig grej var att klarinett-Elin såg att jag klippt mig, något inte ens mina kompisar gjort. Kul!
Jag spelade lite fel, jag fick hår i munnen och Kristina blåste trumpet i mitt öra, annars kul.

Nu: fixa nöjesartikel.
Sen: hem och fika mellanmål och gosa med kattungarna
Senare: träna (förmodligen mattkamp i dag)
Ännu senare: baka paj till kräftskivan på lördag och gosa med kattungarna