måndag, augusti 22, 2005

Frågesport

5 album i min ipod
Laleh - Laleh
Lars Winnerbäck - Rusningstrafik
Moneybrother - To die alone
Anna Ternheim - Somebody outside
Marit Bergman - Baby dry you eye

5 filmer jag har sett nyligen

Jag ser inte mycket film längre. I stället tipsar jag om 5 filmer jag gillar.
Amelie från Montmartre
Dogville
Cabaret
Donnie Darko
Mandomsprovet

5 trevliga saker som har hänt nyligen
Jag har köpt en ny och bra cykel
Lotta och Micke har kommit tillbaka från Småland
Det har varit fint väder så jag kunde bada i Vänern
Martin har kommit hem
Jag har nästan övertalat Martin att vi ska skaffa katt

5 mp3-filer i min spellista
Vad du än trodde så trodde du fel - Arja Saijonmaa
Respect - Aretha Franklin
You had time - Ani Di Franco
Mad World - Originalet från Donnie Darko
Brustna hjärtans boulevard - Kjell Höglund

4 böcker jag har läst nyligen [i urval]
Helene Tursten - Nattrond
Imre Kertez - Mannen utan öde
Camilla Läckberg - Isprinssesan
Helene Tursten - Glasdjävulen
(ja, jag är inne i en deckarperiod)

Bloggare jag vill ska svara:
Nino
Jonna
Jenny
Tilda

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

marit är min favorit!!

22 augusti, 2005 12:29  

Skicka en kommentar

<< Home