onsdag, april 19, 2006

19 april

Wohooo! Det är vår och sol ute. Det var varmt i dag när jag gick till jobbet, underbart!










Linne HM
Omlottröja HM
Kjol HM
Solglasögon HM
Halsband från Budapest
Strumbyxor
Ballerinas Vagabond


Budapest var verkligen en shoppingstad, men jag höll mig i skinnet. Gick inte ens in på Zara eller Mango (bra gjort av mig). Hittade äntligen ett rött halsband i plast (såååå snyggt) och av ren lycka hittade jag Calzedonia, den italienska strumpbyxaffären med de bästa strumpbyxorna i världen. Tyvärr var det problem med storlekar och färger så det blev bara tre par, inte de jag har på mig i dag dock.

Ps. Ser ni hur solen strålar in genom fönstret!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visst är det härligt med vårsol! Och du, vilket snyggt halsband! :)

19 april, 2006 18:12  
Anonymous Anonym said...

Kläderna ser ut som dösnygg klänning...hehe!

Love & Peace

19 april, 2006 19:17  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: Tack! Jag har letat så länge efter ett rött plasthalsband. Det här var inte billigt, men inte dyrt heller. Jag tror det blir välanvänt. Och färgen! Så vacker!

Set: Tack! Det är kjol och tröja. Köpte för länge sen, när jag bodde i Sundsvall.

20 april, 2006 08:45  

Skicka en kommentar

<< Home